Markbest® - Амортизатори для автомобілів Toyota і Lexus
Амортизатори Markbest® - ідеально реагують на нерівності та забезпечують комфорт у керуванні автомобілем, покращуючи контроль над дорогою та плавністю.
Двохтрубні амортизатори - це золота середина при виборі амортизаторів для серійного автомобіля. Їх конструкція забезпечує більш комфортну їзду на дорозі порівняно з просто газовими амортизорами, але в той же час вони в набагато краще відпрацьовують нахили авто, ніж масляні амортизори, і дають краще зчеплення з дорогою.
Каталог подбіру - https://www.tlx.ua/amortizatori/
Амортизатори MarkBest® виготовлені у відповідності з міжнародними стандартами IATF 16949 : 2016. Процес контролю якості відбувається в три етапи:
- Контроль вхідного матеріалу
- Контроль процесу виробництва
- Контроль якості перед поставкою
1. Контроль вхідного матеріалу
1.1 Проводиться систематичний контроль якості всіх матеріалів, що надходять, включаючи сталеві труби, листову сталь, круглу сталь, зварні деталі, деталі зборки та інші матеріали.
1.2 Проводяться перевірки та випробування матеріалів, що надходять, на основі виробничих схем та міжнародних стандартів. Виконуються випробування та використовується відповідне обладнання, таке як металографічний аналіз, випробування на розтягування, випробування процесу відбортування, випробування на розвальцювання, випробування на втому тощо.
2. Контроль процесу виробництва
Виробництво амортизаторів контролюється тристоронньою системою контролю з використанням спеціальних випробувальних інструментів для лабораторних тестів та руйнівних випробувань.
2.1 Для штампування деталей
2.1.1 Перевіряються зовнішній вигляд, відсутність потертостей, тріщин, розривів, руйнувань під час розтягування, відсутність іржі чи деформації.
2.1.2 Розміри, включаючи кути, повинні відповідати оригінальним стандартам та схемам автовиробників.
2.2 Для поршневого штока
2.2.1 Перевіряються зовнішній вигляд, відсутність іржі, вигинів, ямок, нерівностей чи дефектів на хромованому шарі.
2.2.2 Перевіряються розміри, прямолінійність, різьблення, оздоблення, шар покриття тощо.
2.3 Для зварювання
2.3.1 Обов'язковою умовою є відсутність: іржі, зварювальної деформації, проплавлення, зварювального шлаку, дефектного паяння, сколів припою тощо.
2.3.2 Розміри та кути повинні відповідати кресленням та стандартам автовиробників.
2.3.3 Проводиться випробування на повну (100%) герметичність
2.3.4 Проводиться руйнівний контроль зварювальної міцності, 1-2 шт. на партію
2.4 Для процесу збирання
2.4.1 Перевірка на відсутність іржі, чистоту, відсутність ямок, пошкоджень та нерівностей, відсутність усунення деталей для всіх елементів збирання.
2.4.2 100% відповідність процесу збирання технічним вимогам.
2.4.3 Заклепка, що повертає зусилля, діаграма індикатора зусилля, відбортування, з'єднання щілин проводиться повне випробування і тестування.
2.4.4 Проводиться випробування на заморожування-відтавання, тестування з розбризкуванням солі.
2.4.5 Втулка та сполучне кільце повинні відповідати схемам та кресленням.
3. Контроль якості перед поставкою
Щоб переконатися в готовності та надійності кожного окремого амортизатора, проводяться випробування та інспекції перед відправкою товару безпосередньо на реалізацію. Перевіряється відсутність зовнішніх дефектів, рівномірність та точність фарбування, а також діаграма індикатора сили при різних швидкостях для перевірки працездатності амортизаторів.